Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання:
- найефективніше людина засвоює ту інформацію, яка їй цікава. Робота над позаурочним проектом дозволяє учням свідомо прийняти рішення про участь, тобто початкова мотивація йде з боку учня. Якщо ж проект виконується під час уроків при вивченні певної теми, формування мотивації залишається такою ж проблемою, як і при традиційному "безпроектному" навчанні. Особливості проектної технології, наприклад, можливість вибору своєї ролі у проекті, частково знімають проблему;
- працюючи над проектом, учні отримують можливість задовольнити власні навчальні потреби, наприклад, учень, який цікавиться графікою, може більше часу приділити розробці ілюстративного матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар