Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає
«оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я зрозуміла, що оцінювання
має відбуватися постійно протягом проекту та вимагати оцінювання всіх вказаних
у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо
навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на
навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з
цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні
засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що
розробляється учнями; щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та
якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове
оцінювання. У цьому модулі я поділилася з учасниками тренінгу прикладами
учнівських робіт; обговорила ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання;
проаналізувала те, як учні самі проводять оцінювання; доопрацювала плани
оцінювання; створила форми для підсумкового оцінювання; переглянула та оцінила
приклади учнівських робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар